• BESØG VORES NYE SIDE LIV ALONG

    NEXT LEVEL TEAMBUILDING

Personalearrangement der skaber stemning!
Anvend Stomp til jeres personaleevents eller kurser, hvis du ønsker et sjovt fællesskab, hvor alle kan være med.

Show Time – musikalsk event til kurser og konferencer

Planlægger du en konference, et personale-event, et kursus eller lignende, og skal der underholdning på programmet? Ønsker du samtidig, at dine deltagere får en aktiv rolle?

Hvis du kan svare ja hertil, så er det vores Show Time du skal bestille. Show Time kan bruges til alle former for personalearrangementer. Alle deltagerne får en aktiv rolle, alle kan være med, og alle kan derfor føle, at de har bidraget til at skabe begejstring. Med andre ord: Det er en fælles aktivitet, som samler hele gruppen, og giver grobund for fælles latter.

I vil opleve, at det er et personalearrangement, som vil sætte barren for fremtidige events i firmaet.

Vi har de bedste erfaringer med konceptet med et deltagerantal fra 10 – 400. Ring til Per fra Stomp Along allerede i dag og hør mere om, hvordan vi kan koste rundt med dine medarbejdere.

Effekt og oplevelse til jeres personaleevent

Fællesskabet shiner i en unik fortolkning med vores Show Time.

Stomp Along skaber god stemning, adspreder og genererer sociale relationer med good vibes.

Deltagerne performer i deres eget Stomp show med redskaber fra hverdagen som koste, spande, store regnvandstønder og plastic poser. Showet iscenesættes med simple swingende rytmer og let koreografi.

Formålet med showet er at åbne op for kommunikation på tværs af alle deltagere.

Vi ser potentialet og konverterer fejl til solo, med højt humør.

Showet kulminerer i et overbevisende “Ta-Daa”, hvor synergieffekten slår igennem som resultat af deltagernes fælles indsats.

Programmet

Arrangementet starter med, at deltagerne introduceres for Stomp genren. Deltagerne aktiveres med en nem og morsom ”godaw-rytme”, som relaterer til almindelig hverdagsadfærd.

Herfra opbygges forståelsen for rytme og performance gennem flere sekvenser.

Et Stom show består af fire grupper, som har hver sine rekvisitter, rytmer og lette koreografier. I samspillet mellem de fire grupper får showet et auditivt og visuelt udtryk.
Afslutningen på showet kaldes Show Time. I Show Time folder hele arrangementet sig ud, og entusiasme, engagement og glæde træder frem i den fælles musikoplevelse.

Ønsker I et show på 90 minutter udvides arrangementet med et ekstranummer, som giver den samlede oplevelse et ekstra twist af musikalsk engagement.

Mellem første og anden del opstår der en naturlig kort pause, hvor der er mulighed for at få en forfriskning.

Hele programmet foregår stående. Men der er naturligvis altid respekt for individuelle hensyn. Gennem mere end 1000 afholdte personalearrangementer, er det vores erfaring, at alle vil kunne indgå og bidrage til oplevelsen.

Få et uforpligtende tilbud på et af vores produkter

Udfyld nedenstående formular og vi vender tilbage med et tilbud inden for få dage

    Afvikling af personalearrangement “Show Time”

    Facts

    • Deltagere: 10 – 400 / Varighed: 45 – 90 min.
    • Instruktører: 1
    • Faciliteter: Fri gulvplads, svarende til deltagerantal
    • Geografi: hele landet
    • Lokale, uden lydgener for øvrige tilstedeværende
    • Fra 80 deltagere: trådløs headset mikrofon
    • Fra 200 deltagere: podie 2×2 meter, i centrum med deltagerne 360 grader omkring
    • Indendøre/udendøre ved godt vejr
    • Alle kan deltage, med eller uden musikalske forudsætninger
    • Ingen risiko for liv eller lemmer
    • Vi kan medbringe mikrofonudstyr efter nærmere aftale
    • Vi medbringer Stomp udstyr

    Research

    For at levere et fuldstændigt målrettet show til jeres arrangement, vil vi forinden afholdelsen kontakte jer om oplysninger vedrørende virksomheden og formålet. Vi vil spørge ind til deltagernes profession og indbyrdes relationer. På den måde sikrer vi det bedste udgangspunkt for vores møde med deltagerne.

    • En rigtig god dag, skudt godt i gang af dig!

      Alle er enige om, at det var et forrygende stomp-arrangement, du formåede at stable på benene på det kolde loft. Enigheden går også på, at din anerkendende pædagogik er så gennemført, at vi hver især ikke kunne andet end at føle os godt tilpas. Det skal du have tak for!

      Ella Jacobsen, Læsekonsulent, Assens Kommune
    • Tusind tak for STOMP ALONG eventen!

      Tak for en meget engageret og inspirerende oplevelse, som virkelig fik vores globale marketing team til at svinge i takt. Det er væltet ind med positive evalueringsskemaer for aftenen!

      Henning Carlsen, Marketing Director, LEGO
    • Folk var meget begejstrede!

      Og STOMP ALONG var også en stor succes, trods en del skepsis. Per var virkelig god til at få alle med, og jeg synes, de gik til den. Det gav en god stemning og lidt motion inden aftensmaden.

      En tilfreds kunde hos vores samarbejdspartner, DGI Byen i København
    • Det var helt fantastisk!

      Der er kommet mange positive tilbagemeldinger, og vi fik en super energi til resten af aftenens aktiviteter. Michael var rigtig god til at få os alle med. Det levede til fulde op til vores forventninger.

      Michael Reimer, Fysioterapeut, Hillerød Kommune
    • Meget stor tak for sidst!

      Det var en kæmpe succes, og du og Michael var top proff. Og inspirerende!!! Vi har kun fået god, endog meget begejstret feedback. Og alle har spredt det rygte herude, at I kan anbefales!

      Camilla Bentzen, Nokia Denmark
    • Dit arrangement var ubetinget en succes!

      Alle har kun omtalt det som sjovt, anderledes (på en positiv måde), vejen til et godt grin og en fælles oplevelse, som blev vendt under den efterfølgende middag. Du kan derfor skrive endnu et tilfreds firma på dit resumé :0) Mange tak for dit smittende engagement.

      Henriette Terp Schnegelsberg, Receptionist/secretary, Leica Geosystems DK
    • Vi var rigtig glade for arrangementet i går!

      Mange er kommet med positive bemærkninger! Det var fedt at se folk slippe tøjlerne lidt, og give den gas!

      Stine Lorenzen, HR Assistant, Alumeco A/S
    • Kan stadig mærke rytmen og fornemmelsen af samhørighed!

      Tusind tak for i fredags, det var super sjovt og fornøjeligt. Du var rigtig god til at motivere og være medlevende. Resten af aftenen forløb også rigtig godt. Vi har fået mange positive tilbagemeldinger på Stomp forløbet.

      Tanja Myrup, Assistent, Social- og Sundhedsskolen Svendborg
    • En rigtig dejlig afslutning på dagen!

      Dejlig afslutning på vores fælles/faglige dag i afdelingen – og vi har kun fået positiv feedback fra vores kollegaer.

      Jane Rabek Sørensen, Jurist, Jyske Bank
    • Tak for en rigtig god, sjov og inspirerende oplevelse!

      Michael er en meget dygtig og ”smittende” instruktør – stor ros herfra! En helt igennem positiv oplevelse.

      Bettina Brask Cramer, Patent Information Specialist/Patent Administrator, Inspicos A/S
    • Tusinde tak for en super event!

      Jeg har fået rigtig mange positive tilbagemeldinger – for det var bare for sjovt! Det var lige det, vi havde brug for på det tidspunkt, og rytmen hænger jo ved Jeg håber virkelig at kunne gøre brug af dine talenter en anden god gang.

      Ulrikke Rothe, Telia Sonera
    • Vi var meget tilfredse!

      Der var stor begejstring for dit indslag. Jeg blev mødt af Go’dav, dav, dav mandag morgen – så noget har endda formået at hænge ved så længe.

      Lene Fly, Salgskoordinator, ARC Quality Foods
    • Det var et rigtig godt og morsomt indslag!

      Super godt indslag i vores meget faglige dag, og stemningen var da også høj og mere energifyldt, da vi vendte tilbage til mødelokalet (super, at vi kunne være ude). Flere af deltagerne har spurgt mig om et link til din hjemmeside, så det var absolut en succes, og vores forventninger blev til fulde indfriet.

      Karin Rosenkrands, Biopharm QA T&P, Novo Nordisk A/S
    • Alle forventninger blev til fulde opfyldt!

      Selv de mest skeptiske overfor ”den slags” blev hængende og deltog og trods begyndende aftenkulde, var der stort engagement (– men man kunne heller ikke andet med dit smittende humør og danseglæde). Vi fik også lært et nyt begreb, som blev brugt dagen efter: ”hænderne op og smil – det er sådan, man sælger billetter” – det gælder helt klart også andre steder end i stomp.

      Anita Hjørringgaard, Miljøtekniker, Region Syddanmark